تعليقاً على أزمة العسيلي .. صلاح عبدالله : إرحموا يا بشر

الموجز

تعليقاً على أزمة العسيلي الأخيرة كتب الفنان صلاح عبدالله، عبر حسابه الرسمي على "تويتر"، تغريدة قال فيها: "العسيلي اعتذر، إرحموا يا بشر".

العسيلي تعرض لهجوم شديد بسبب رفضه التقاط صوره مع أحد معجبيه.

العسيلي يعتذر 

كتب العسيلي موضحاً تفاصيل ما حدث أثناء الحفل، قائلا: "حضرتك فاهم الموضوع غلط خالص.. دي كانت حفلة كبيرة جدا فيها مئات الطلبة وواحد منهم مصمم يتصور ولو اتصورت معاه مش هاغني لأني لازم أتصور مع كل الناس اللي في الحفلة.. باقوله اشمعنا هاتصور مع حضرتك انت بس.. من فضلكم متحكموش على حاجة انتم مش فيها.. وشكرا".

وأكد العسيلي في تغريديتن نشرهما على صفحته على موقع تويتر أنه يحترم جمهوره قائلاً : أي فنان عارف انه من غير جمهوره هو ولا حاجة و صفر على الشمال وإن من تواضع لله رفعه

باعتذر بشدة لكل الناس اللي اتضايقت من الفيديو اللي انتشر و باعترف أني كنت غير موفق تماما في اختيار الألفاظ و لكن الصورة والله ناقصه و كان كل نيتي عدم تمييز حد عن حد اثناء الحفلة
انا اسف مرة تانية 🙏🏼

وتابع : النقطة التانية ان حاولت أقول للشخص اللي انا كنت باكلمه ان ماينفعش نتصور عشان الناس دي كلها لازم تتصور تلات مرات برا الميك و لكن هو كان لحوح جدا و مصمم و كان صوته عالي جدا و بيزعق و انا مش عارف اغني فللأسف قلتله كدا بحسن نية و للأسف كل الكلام دا مش باين في الفيديو ..

تعليقات القراء